יום שלישי, 13 באוקטובר 2015

מגשר גירושין



תהליך גירושין אינו פשוט וקל לשני הצדדים מדובר על תקופה קשה  בה שני הצדדים צריכם לעבור מסכת שבסופה צריכים להגיע להסדר, ובכן מדובר על דרך לא קלה שברוב המקרים מעורבים רגשות והפתרון לא תמיד נראה לעיני הצדדים קרוב. כל אחד מבני הזוג אינו רוצה לצאת בהפסד וזה טבעי , אז מה ניתן לעשות? כיצד ניתן להגיע לפשרה על מנת ששני בני הזוג באמת יידעו שעושים עבורם את המהלך הנכון ביותר? זה בדיוק הזמן לפנות למגשר גירושין שימצא את דרך המלך ושני הצדדים יגיעו על סיפוקים.

מה הן הסיבות העיקריות לגירושין?

פעמים רבות אנו שומעים על זוג שרוצה להתגרש למרות שנראו כמו זוג יונים יחד, ובכן לא ניתן לדעת מה קורה מתחת לפני השטח ולכן יכולות להיות הסיבות הבאות לגירושין:

  1. הרגשת רוויה במערכת היחסים- זה אולי יישמע מעט מוזר אבל יש אנשים שמגיעים לשלב שאין להם עניין יותר בבן הזוג, שמרגישים שעמום מסוים או חוסר עניין בבן או בת הזוג  ואינם יכולים להמשיך במצב כמות שהוא.
  2. בעיות כלכליות- לצערנו המצב הכלכלי הוא אחד הגורמים המובהקים לגירושין, כאשר נוצר מאבק כלכלי על מנת לשרוד נישואין המצב גורם לטלטלה ובסופו חלילה לגירושין.
  3.  ריב ומדון- כולנו כועסים ולכולנו יש רגשות, אך שמדובר בכעסים שנמשכים תקופה ואינם ניתנים לשיפור זה יוצר תחושה שהנישואין מגיעים לסופם וחוסר התקשורת יכול להוביל לגירושין.
  4. תקופות קשות- כאשר מדובר בילדים, או חלילה במחלות ולא ניתן להכיל את המצב והפתרון היחיד הוא להתגרש.

כמובן שישנן סיבות נוספות לגירושין אלא רק אחוז קטן מהם. אז מאחר וכבר בני הזוג החליטו להתגרש ואין דרך חזרה, כל שניתן זה לפנות למגשר גירושין שירכך כמה שיותר את המכה הכואבת וינסה להוציא משני הצדדים את הדברים החיובים, מה גם שפרידה היא מאד קשה במיוחד שמדובר בבני זוג שחיו אחד עם השני זמן רב ולכן סיום ופשרה בין בני הזוג צריך להתבצע כמה שיותר טוב ולסיים את היחסים בדרך חיובית.

ניתן להתגרש בשלום במשרדו של עו"ד ונוטריון מנחם א. כהן המתמחה בתחומי: הסכמי ממון, מגשר גירושין, ייעוץ זוגי. תוכלו לקבל את השירות המקצועי והאישי כאחד. למידע ופרטים פנו אלינו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה